תוכנית למידה פעילה להקניית כישורים שעוזרים לילדים להתנהל בחיים!

תכנון • עכבה • הפעלה • מיקוד במטרה • זיכרון עבודה

את אמא מסורה שנותנת את כל כולך לילדייך, אז למה שגרות הבוקר והערב הן זמן של מתח, לחץ ועצבנות? “תקום כבר!” “תפסיקי לשחק ותתלבשי מהר”, “מאוחר, תשתה מהר את השוקו!” “כמה פעמים ביקשתי ממך ללבוש פיג’מה?” 
למה ילדייך לא משתפים פעולה?  
למה כמעט כל משחק מהנה בשעות אחר הצהריים, הופך לקקפוניה של צעקות ובכיות, למה שוב ושוב הילדים: לא משחקים ורק “שוברים את הכלים”?

ניסית כל כך הרבה שיטות להתמודדות עם קשיי קשב, מריבות, חוסר הבנה, ועוד, אבל מרגישה מיואשת מול הבעיות התפקודיות, הרגשיות והמשמעתיות של ילדייך. כל אלו בנוסף לניהול השוטף של צרכי הבית, מביאים אותך לאפיסת כוחות ומאלצים אותך להתעסק בכיבוי שריפות והטלת משמעת במקום… בחינוך.

 

זה כל כך מתסכל!

השקעת כל כך הרבה בארוחה טובה, בלצאת איתם לגינת המתקנים הכי שווה בשכונה, או בפעילות מהנה של הכנת עוגיות, אבל בסוף עוד יום של מלחמות התשה, את שוב מגלה שבלתי אפשרי לשלב בין הפרעת הקשב של מוישי, לחולמנות של ציפי, למסורבלות של צביקי ולאימפולסיביות של שושי, שהופכות את הבית לזירה של מאבקי משמעת, ומרחיקות את ‘בית החלומות’ שלך אל מעבר להרי החושך…

אחרי הכל, את רק אדם אחד...

את נורא רוצה שזה יצליח, אבל בינינו,
כמות המשימות והאתגרים שעומדים בפנייך,
באמת מיועדים לצוות שלם.

 אולי תכניסי עוד צוות הביתה?

איך זה אפשרי? את שואלת. הרי אמא יש רק אחת… נכון. אבל יש לנו בשורה עבורך.

לא, לא מדובר בעוד מרפאה בעיסוק או מורת שילוב…
הבשורה שלנו הרבה יותר חדשנית, יצירתית ומרחיקת לכת, מכל מה שיכלת לחשוב עליו
והיא עומדת להפוך בקרוב מאד את כל ההתנהלות בבית שלך!

אז מה כוללת טימיינד הביתית?

תוכנית למידה פעילה להקניית כישורים שעוזרים לילדים להתנהל בחיים!

תכנון • עכבה • הפעלה • מיקוד במטרה • זיכרון עבודה

במקורה, היא תוכנית המיועדת למטפלים – תוכנית למידה פעילה להקניית כישורים שעוזרים לילדים להתנהל בחייםהיא מקנה לילדים מיומנויות תפקודיות וניהוליות הכוללות:
תכנון, עכבה, הפעלה, מיקוד במטרה וזיכרון עבודה והיא עושה זאת בדרך כיפית, מהנה ומרתקת, באמצעות פעילות אינטראקטיבית, דמויות משעשעות ומשחקים.
 

התוכנית מבוססת על הבנת תפקודים ניהוליים מ’מודל ברקלי’ (2014) וגישות ללמידה פעילה ומשחוק ומוכחת מחקרית כיעילה ביותר, ביצירת פניות ללמידה אצל ילדים בגיל הרך, עם מינימום הפרעות, ריבים ומוסחות. במילים אחרות, לפני שנגשים ללמד ילדים צבעים, צורות ומושגי יסוד, מלמדים אותם לנהל את עצמם: את הנפש, ההתנהגות, הרגשות, לערוך ארגון פנימי ועוד.

ילד מנוהל ומיומן פנוי ללמידה!

כתוצאה מכך הילדים מפתחים מסוגלות לבצע משימות בשקט, ללא הסחות וללא מריבות, מסוגלים להתארגן בקלות ובמהירות, להתאפק ולגלות סבלנות ולא פחות מכך – ערים לצרכים הרגשיים של עצמם, לומדים לווסת רגשות ולשתף את האחים והחברים במשחק. 
עד כאן – בגן.
על בסיס זה הנפקנו ערכה מיוחדת להורים שמעוניינים לקדם את ילדיהם במיומנויות אלו, ששואפים לגדל ילדים מצליחים ובעלי מידות טובות.
בקיצור – הורים שרוצים עוד!

רק תחשבי על התענוג הזה לראות את ילדייך משחקים מתוך אסרטיביות, אך גם עם הכלה של המשחקים האחרים (אחים, חברים).

 

 

אז מה ערכת טימיינד להורים כוללת?

דמויות משעשעות מאוירות שכל אחת מייצגת מיומנות ניהולית אחרת.

כל אחת מתוך 6 המיומנויות הניהוליות כוללת:

דמות מאויירת עם שם ייחודי.

דמות שמע בעיבוד מותאם לילדים.

שלושה סיפורי שמע טיפוליים, להעמקת הקשר עם הדמות.

חוברת הדרכה להטמעת המסרים בסדר היום בבית.

אסופת פעילויות בונוס לשעות הפנאי.

משחק קופסה אטרקטיבי

דפי עבודה לתרגול והטמעה.

בואי להכיר את הצוות החדש שלך!

‘צוות’ הדמויות המסמלות את התפקודים הניהוליים, הנם:
‘תום התמרור’, ‘ליבי המראה’, ‘מוני מצלמוני’, ‘סולמי’
ו’מיסטר הגה’ שבראשם עומד ה’אדון מוחון’.

'אדון מוחון'

'אדון מוחון' אחראי על המוח האנושי המופלא, ששולט בכל תפקודי הגוף שלנו וככזה, מוכרח 'להחזיק ראש'. אבל 'אדון מוחון' לא בא בגפו, הוא מביא איתו את הצוות המופלא שלו כשלכל אחד מהם תפקיד משלו

'ליבי המראה'

'ליבי המראה' שלנו ענוגה ורגישה ובמיוחד אוהבת כשכולם מסתדרים זה עם זה ומתחשבים. 'ליבי' חולשת על הממד הרגשי, משקפת תחושות ורגשות פנימיים ושל האחר ומסיעת בניהול מערכות יחסים תקינות.

'סולמי'

'סולמי' החביב לא נבהל מבלגן. הוא אלוף בלעשות סדר, לארגן ולתכנן ועוזר גם לבלגניסטים 'כרוניים' לגשת למשימה ולמלא אותה באופן מאורגן ויעיל.

'תום התמרור'

'תום' שלנו הוא טיפוס שקול, שתמיד יודע לשלוט על התגובות שלו. אימפולסיביות? התפרצויות? לא אצל תום ידידנו! כי 'תום התמרור' אחראי על עיכוב התגובה ומסייע לעצור ולהפחית תגובות אימפולסיביות.

'מוני מצלמוני'

'מוני מצלמוני' הוא פנומן בתחום הזיכרון ויש לו ארגז כלים מפוצץ בטכניקות לזיכרון עבודה. 'מוני' חולק מניסיונו בשמחה ומסייע קוגנטיבית לזכור משימות יומיומיות ורב שלביות.

'מיסטר הגה'

"ביפ ביפ", "ביפ ביפ", פנו דרך ל'מיסטר הגה', האחראי על מיקוד ופיצול הקשב ומכוון ביעילות למעברים רגועים וחלקים בין פעילויות.

הקשיבו לתקציר קבצי השמע של טימיינד:

תכל'ס איך עובדת התוכנית?

פותחת את הערכה
1
עוברת על חוברת ההדרכה
2
משמיעה את קבצי השמע של הדמות
3
משחק קופסה
4
פעילויות בונוס
5

במילים אחרות, כל מה שעלייך לעשות, זה פשוט לפתוח את הערכה, לבחור דמות – לפי הסדר המובנה של הערכה, או בהתאם לסיטואציה שמתרחשת כעת בבית והצורך שלך, או יותר נכון “להזעיק” אחת מהדמויות לעזרתך, ללחוץ על ‘פליי’, ו… הכל מוכן לך!

ההמלצה שלנו, שהערכה תלווה את הילדים ברציפות
במשך שנות הגיל הרך, וכך יפתחו עד למקסימום את התפקודיים הניהוליים שלהם. הם ירוויחו בגדול, כי ירכשו מיומנויות לחיים ויגיעו בשלים
ומוכנים לכיתה א’, ואת תרוויחי, קודם כל סיפוק ענק מכך שעזרת לכל ילד מילדייך למקסם את החוזקות שלו, וכמובן תיהני מזרימה חלקה ב’בית חלומות’ שמתנהל למופת ושתענוג לשהות בו בצוותא!

האם טימיינד דורשת הכנה כלשהי מצידך?

לא תאמיני אבל טימיינד לא דורשת ממך כלום. זאת משום שערכת טיימינד תוכננה כך שתשתלב באופן מושלם עם שגרת הבית שלך – ממש ‘העתק-הדבק’. היא פשוט ממלאת את שעות ה”ביחד” שלך עם הילדים, ושעות הפנאי שלהם בעצמם בהווי עשיר ומשנה דפוסי חשיבה והתנהגות. כל מה שנחוץ לשם כך הוכנס לערכה!

איזה ילדים הם יצמחו להיות עם טימיינד?

רגועים

יותר רגועים וקשובים, המסוגלים יותר בקלות להתרכז ולהשלים משימות

מסוגלים

מסוגלים יותר בקלות לעקוב אחר הוראות ולהתארגן במרחב ובזמן.

יודעים

יודעים יותר בקלות לעבור בצורה חלקה ומסודרת בין פעילות לפעילות.

שליטה עצמית

בעלי יותר שליטה עצמית, ויכולת להתאפק קצת יותר ולהמתין בסבלנות.

חושבים

יודעים לחשוב ולקבל החלטות מושכלות וטובות יותר.

מתמודדים

יודעים להתמודד טוב יותר עם רגשות, לווסת את עצמם ופחות להתפרץ.

מבחינים

מבחינים בזולתם וערים לצרכים של חבריהם ומתחשבים בהם.

פעילים

מסוגלים, פעילים, יצרניים, בעלי בטחון עצמי ושמחים יותר.

ומה יצא לך מהצטרפות לטימיינד?

בואי נעשה חשבון פשוט...

עבור חמש שנות מחקר ופיתוח פלוס מאות שעות תכנון והפקה, עבור ערכה שנרכשת לכל החיים וניתן להשתמש בה שוב ושוב למשך שנים ארוכות… וליהנות מילדים יותר ממושמעים, יותר רגועים והרבה יותר מאושרים, בבית שנעים לחיות בו, בתחושת מימוש והגשמה, אנחנו מבקשות תשלום ממש סמלי:

עלות הערכה

2690 ש"ח

עכשיו בהנחה של 30%

₪2080 בלבד!

אז מי הגאון שהמציא את טימיינד?

חחח לא להגזים. לא גאון אלא גאונות! ולמען האמת שתיים!  שתי נשות מקצוע, שהן גם אימהות ומכירות את גני הילדים מבפנים, שהחליטו להצטוות יחד ולהרים את הכפפה!

שילוב הכוחות ביניהן הוליד תוכנית חדשנית, שהיא כיפית ודידקטית ובעיקר – עושה להורים ולילדים את החיים הרבה יותר קלים!

על החלק המקצועי מנצחת: 
ד”ר ג’ניפר רחל בדמן – מרפאה בעיסוק מוסמכת ומרצה בבית הספר לריפוי בעיסוק באוניברסיטה העברית. משמשת כיועצת התפתחותית ומפקחת במרפאות ציבוריות ופרטיות, עם למעלה מ-18 שנות ניסיון קליני. המחקר שלה עסק בקידום בריאות אמהות חרדיות לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ומאמריה פורסמו בכתבי עט וכנסים בינלאומיים.

על החלק המוסיקלי, ההפקה וניהול הפרוייקט מנצחת: 
שרה אלחרר – מוזיקאית, יזמת ומפתחת מוצרים ללמידה באמצעות מוזיקה. מזה כעשור ומייסדת שיטת ‘שירשיעור’ שמקנה אסטרטגיות למידה לגילאי הגן באמצעות מוזיקה, שירים ומשחקים. הסדרות הפיזיות והדיגיטליות של ‘שירשיעור’ התקבלו בהתלהבות במאות גני ילדים ברחבי הארץ ואלפי ילדים נהנים כיום מהעשרה לשונית והכנה מקיפה ומקצועית לכיתה א’.

מה גננות ומטפלים מספרים על טימיינד?

“זה מה שכל ילד צריך כדי להצליח בבית ספר ובחיים.”

כגננת בגן חינוך מיוחד, ראיתי שישנם תכנים יותר חשובים מלימוד חגים א"ב ומספרים. הדברים האלו הם המיומנויות שהם בסיס ללמידה. כשהכרתי את התוכנית teamind עם הצוות של אדון מוחון, ראיתי שזה נותן מענה בדיוק לאותם דברים, שכל כך חשובים לתפקוד הילדים אבל לא נמצאים בתוכנית הלימודים הרגילה. אני ממליצה על הערכה הזו לכל גננת ומאמינה שזה הדבר שכל ילד צריך כדי להצליח בבית ספר ובחיים."
יעל סטולבך, גננת ומוסמכת בניהול ומדיניות בגיל הרך
תוכנית שוורץ

יש לך עוד המון שאלות שלא קבלו תשובה?

למה שלא תנסי קודם כל למצוא אותן פה?

ערכת טימיינד להורים היא ערכה להקניית מיומנויות תפקודיות וניהוליות לילדים בגיל הרך (6-3), באמצעות שפה משותפת של ההורים והילדים, פעילות אינטראקטיבית, דמויות ידידותיות ומשחקים.

 

הערכה כוללת: חוברת הדרכה להורה, כרטיסי דמויות של אדון מוחון והצוות שלו, פסי שמע לכל דמות: שירים, ג’ינגל להטמעת המסר ושלושה סיפורים, משחק אטרקטיבי תואם לכל דמות.

 

בתוכנית יש שש דמויות עיקריות, כולל ‘אדון מוחון’, המוביל.

התוכנית מתמקדת באינהביציה, שליטה רגשית, זיכרון עבודה, תכנון וארגון, וניהול קשב ומעברי קשב.

לא, לאחר קריאת חוברת ההדרכה והבנתה, פשוט לשלוף וליהנות.

הערכה מיועדת לגיל הרך (גיל 3-6) ומותאמת לצרכים התפתחותיים שונים. האחים הבוגרים יוכלו לעזור בהפעלתה ולהשתתף במשחקים ובפעילויות.

הערכה משתלבת נפלא בפעילויות היומיומיות בבית, כולל במהלך שגרת הבוקר והערב, ובוודאי בשעות הפנאי של אחר הצהריים.

כן, בנוסף למשחקים, לשירים ולסיפורים, הערכה כוללת חוברת הדרכה מפורטת והצעות לפעילויות בונוס אטרקטיביות להטמעת המסרים.

התוכנית פותחה על ידי ד”ר ג’ניפר רחל בדמן, מרפאה בעיסוק, ושרה אלחרר, מוזיקאית ויזמת חינוכית.

כן, התוכנית מבוססת על מחקרים ומוכחת כיעילה ביצירת פניות ללמידה בגל הרך. התוכנית מבוססת על ‘מודל ברקלי’ וגישות ללמידה פעילה ומשחוק.

הערכה מקנה כלים לפתח את היכולת להתרכז, לווסת התנהגות ולנהל מעברים, מיומנויות אלו מסייעות לכלל הילדים הצעירים. זה הבסיס לשאר הלמידה כולל הכנה לקריאה וחשבון וגם מיומנויות חברתיות. גם הילדים הבוגרים במשפחה, כולל ההורים, יוכלו להיעזר בצוות של ‘אדון מוחון’ בהתמודדויות שלהם עצמם.

התוכנית מקנה כלים לשיפור היכולת להתרכז, לווסת התנהגות ולנהל מעברים, שכולם מסייעים לילדים עם קשיי קשב וריכוז.

בבית התוכנית פחות מובנית מאשר בגן, אבל הערכה היא אותה ערכה. אפשר להשמיע את השירים וסיפורי השמע בבית לפי הצורך וכחלופה לשמיעה של תכנים אחרים. עדיין מומלץ לעבוד רק על דמות אחת (תפקודי ניהול אחד) במשך חודש או אפילו חודשיים.

 

כן, התוכנית גמישה ומותאמת גם לצרכים של ילדי ה’חינוך המיוחד’. מומלץ לילדים עם עיכוב התפתחותי, מוטורי, קוגניטיבי, ילדי תקשורת בתפקוד גבוה. יש אפשרות להתאים לילדי מש”ה רק אז צריך הדרכה נוספת לכך.

לא צריך, הערכה כוללת חוברת הדרכה מקיפה, אך תמיד אפשר לפנות למשרד טימיינד על מנת לקבל הדרכה נוספת ולשאול כל שאלה. לפרטים נוספים: teamind50@gmail.com

הדמויות משולבות במשך כל שעות היום, אך רצוי להקדיש זמן ייעודי של כ-20-30 דקות לפעילות מכוונת וממוקדת מתוך הצעות הערכה.

לפי הצורך, אפשר לפנות למשרד ולתאם הדרכה נוספת.

התוכנית מקנה לילדים כלים לוויסות עצמי ושליטה בדחפים, מה שמוביל להפחתה בבעיות משמעת.

כן, יש עדויות חיוביות מהורים שראו שיפור משמעותי בהתנהגות ובלמידה של הילדים שהטמיעו בתוכם עקרונות ורעיונות מהערכה.

כן, ניתן להתאים את התוכנית לילדים ששפת האם שלהם אינה עברית בהנחיות מתאימות.

הערכה מקדמת תקשורת חיובית, שיתוף פעולה ואמפתיה, מה שמשפר את האווירה הכללית בבית.

תוכנית טימיינד מתעדכנת באופן קבוע בהתאם למשוב ולמחקרים חדשים בתחום, על כן ייתכנו שינויים ועדכונים גם בערכה.

התוכנית מקנה מיומנויות תפקודיות חיוניות שיסייעו לילדים במעבר לכיתה א’ ובהסתגלות למסגרת בית הספר, כמו המיומנויות לעצור ולתכנן שיעזרו בהכנה לקריאה וחשבון ועזרה בהתארגנות והכנת חומרים כמו קלמר ודפי עבודה שידרשו לעשות בכיתה א’.

כן, ניתן לקבל הדגמה והסבר מפורט על התוכנית לפני קבלת החלטה על רכישה. נא לפנות לטימיינד במייל teamind50@gmail.com  ולבקש.

כן, ניתן לקבל ייעוץ והכוונה להתאמת התוכנית לצרכים הייחודיים של כל הורה וילד ע”י ד”ר ג’ניפר בדמן בתוספת תשלום.

נדלקת על טימיינד? רוצה להיות בטוחה שהיא מתאימה לגן שלך?

מלאי את הטופס ונחזור אלייך עם כל הסבלנות!

Open chat
1
היי 👋
אפשר לעזור לך?